niedziela, 15 grudnia 2013

Prosty stroik na święta.

Świąteczne ozdoby.

W związku z tym, że rozpoczyna się gorący świąteczny czas postanowiłam pokazać Wam prosty stroik na bożonarodzeniowy stół. Wykorzystałam świece, które przez długi czas leżały na dnie szafy, ozdobny talerz i pomarańcze. Kilka dni wcześniej w super promocji zakupiłam pomarańcze, które pokroiłam w cienkie plasterki. Następnie podsuszyłam na grzejniku, a po dwóch dniach przez 2h suszyłam w piekarniku. Sposobów na suszenie owoców jest wiele.
 
Ułożyłam świece na talerzu, do tego suszone plasterki owoców i świerzą pomarańczę z goździkami.




Wybieram się jeszcze na zakupy po przyprawy. Myślę, że do plasterków pomarańczy doskonale będą pasowały różne dodatki jak laska wanilii lub cynamonu oraz anyż.

Powodzenia przy tworzeniu własnych dekoracji. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz